HELPLINE – SUPPORT – 321 321 321
HELPLINE – SUPPORT
321 321 321

Prázdniny jsou nuda, pojďte k nám pracovat

Naskýtá se vám jedinečná šance stát se členem týmu WIC-NET. Naše společnost aktuálně poptává nové pracovníky a to konkrétně servisního technika a správce IT.

Servisní technik

Náplň práce:
Montáž a servis CCTV, EZS, EPS; Práce na telekomunikační síti, její rozvíjení a údržba; Instalace, zprovoznění, oživování a zaškolení obsluhy se zařízením; Servis a údržba již instalovaných zařízení; Technická podpora zákazníků; Identifikace a odstranění závad na zařízeních; Objednávka náhradních dílů; Pravidelný reporting; Tvorba dokumentace

Požadavky:
Platná vyhl. 50/78 Sb., min. §5 podmínkou; Vzdělání technického směru nebo praxe na obdobné pozici; Řidičský průkaz sk. B; Technické myšlení, pečlivost práce; Připravenost k dalšímu vzdělávání; Odpovědný přístup ke svěřené agendě a spolehlivost; Technická znalost anglického jazyka; Samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, pracovní nasazení, manuální zručnost, zájem o obor; Schopnost pracovat v týmu; Schopnost naučit se vše potřebné k vykonávání této práce; Práce ve výškách; Znalost práce s počítačem – MS Office; Trestní bezúhonnost

Nabízíme:
Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou; Zajímavou a práci se špičkovými technologiemi; Motivační finanční ohodnocení; Mobilní telefon, Notebook; Stabilní zaměstnání u rostoucí společnosti; Práce v mladém kolektivu

 

Správce IT:
Náplň:
Konfigurace a údržba osobních stanic (Windows XP, Windows Vista, Windows 7, 8, 10); Konfigurace a údržba serverů (Windows 2003/2008/2012/Linux); Konfigurace a údržba LAN, WAN, WiFi sítí a aktivních prvků; Zajišťování podpory uživatelů pracovních stanic; Komunikace s klienty, s dodavateli SW/HW; Řešení technických problémů; Instalace, konfigurace a administrace systémů; Spolupráce na optimalizaci a změnách systémů; Monitoring a servis služeb zákazníků a jejich udržování v provozu; Podpora servisního teamu vzdáleně i v terénu; Práce na telekomunikační síti, její konfigurace; Instalace, zprovoznění, oživování a zaškolení obsluhy se zařízením; Vypracovávání nabídek; Technická podpora zákazníků; Identifikace a odstranění závad; Objednávka náhradních dílů;Pravidelný reporting

Požadavky:
Vzdělání v IT směru nebo praxe na obdobné pozici; Řidičský průkaz sk. B; Technické myšlení, pečlivost práce; Připravenost k dalšímu vzdělávání; Odpovědný přístup ke svěřené agendě a spolehlivost; Technická znalost anglického jazyka; Samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, pracovní nasazení, zájem o obor; Schopnost pracovat v týmu; Schopnost naučit se vše potřebné k vykonávání této práce; Zkušenosti s OS Windows; Trestní bezúhonnost

Nabízíme:
Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou; Zajímavou a práci se špičkovými technologiemi; Motivační finanční ohodnocení; Mobilní telefon, Notebook; Stabilní zaměstnání u rostoucí společnosti; Práce v mladém kolektivu

 

Pokud by vás naše nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat zasláním vašeho profesního životopisu na prace@wic-net.cz nebo se s námi spojte telefonem na čísle 321 321 322. Těšíme se na nové tváře.

Tým WIC-NET